ІНФОРМАТИКА 7 клас



19 травня 2020 року


Тема уроку: Контрольна робота. Повторення вивченого за курс 7 класу.


  Для виконання контрольної роботи перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2000498 та виконайте тест. Ті учні, які виконували всі завдання під час дистанційного навчання можуть бути звільнені від виконання контрольного тесту (за вашим бажанням). Тест містить питання по всіх темах, які вивчалися у 7 класі. Час виконання тесту - 40 хвилин. Тест можна проходити  тільки 1 раз. 

       Для  тих учнів, які мають "заборгованість" на цьому  тижні відкриті всі тести та тексти  робіт для виконання. 



12 травня 2020 року


Тема уроку: Розв'язування компетентнісних задач. 




        Одинадцятикласники після закінчення школи планують складати ЗНО з історії України. Під час підготовки в учнів виникли проблеми з умінням розпізнавати історичні пам’ятники та видатних діячів за зображенням. Пропоную  створити довідник у вигляді таблиці (структуру таблиці визначити самостійно), що містить назву об’єкта, його зображення та коротку історичну довідку. Перелік історичних об’єктів наведено нижче:

1.    Софійський собор у Києві (І пол. ХІ ст.). Сучасний вигляд;

2.    Мозаїки Богоматері Оранти та Христа Вседержителя із Софіївського собору в Києві;

3.    Спасо-Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд;

4. Успенська соборна церква Києво-Печерського монастиря. 1073–1087. Реконструкція;

5.    Вірменський собор у Львові. 1363;

6.    Верхній замок у Луцьку. ІІ половина  ХІV ст.;
7.    Кам’янець-Подільська фортеця;
8.    Хотинська фортеця;
9.    Покровська церква-фортеця в с. Сутківці;
10. Ікона Богородиці з пророками з церкви у Підгородцях.


Зображення та історичні довідки  про об'єкти знайдете у мережі Інтернет.
Результати виконання завдання можна оформити у текстовому редакторі.  


Файл з виконаним  завданням  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки за  адресою  sh52003@ukr.net

Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 

5 травня 2020  року


Тема уроку: Розв'язування компетентнісних задач засобами табличного процесора.



Сьогодні ми попрацюємо не так як завжди, а спробуємо себе в ролі бухгалтерів та кондитерів у своєму власному бізнесі. Я зараз не вчитель, а ви не учні. Сьогодні я замовник, і хочу замовити тістечка у маленьких приватних кондитерських.



Завдання для розрахункового відділу.

Ви сьогодні повинні розрахувати такі показники:
ВИТРАТИ
Вихід тістечок
СОБІВАРТІСТЬ
ЦІНА
ДОХІД
ПРИБУТОК











Всі дані до  роботи знаходяться  нижче.
Я роблю замовлення  у кондитерських "7-А", "7-Б", "7-В", "7-Г" , "7-Д". 
Мені потрібно по 10 тістечок  у кожній кондитерській.
"7-А":  макаруни.
 "7-Б": печиво Брауні.
"7-В": мафіни з шоколадом
"7-Г": профітролі з сирним кремом
"7-Д": макаруни
Приклад оформлення роботи 

Не забувайте використовувати  формули. 
Витрати обчислюються як сума даних стовпця "Вартість".
Собівартість -  це витрати поділені на кількість тістечок.
Дохід - ціна помножена на кількість тістечок.
Прибуток - різниця доходу та витрат.

Файл з виконаним  завданням  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки за  адресою  sh52003@ukr.net

Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 


 Дані для виконання роботи:




















 28  квітня  2020 року

Тема уроку:   Розв'язування компетентнісних задач засобами табличного процесора.


Завдання. Турист під час походу пройшов три ділянки шляху
Першу - зі швидкістю 3,6 км/год за 4 год, другу – відстанню  3,6 км за 3 год, третю – 2,5 км зі швидкістю 5,4 км/год.
Знайти невідомі величини на кожній ділянці руху, середню швидкість, максимальну та мінімальну швидкість, довжину шляху, який пройшов турист, обчислюючи їх у системі СІ.

Задачу виконати засобами табличного процесора.
Вказівки до виконання
1.З курсу фізики пригадайте:
А)  Що таке швидкість, час, шлях?
Б)  Які одиниці вимірювання цих одиниць в системі СІ?
В)  Яка формула пов’язує ці величини?
Г)  Як знайти відстань, час, швидкість?

2. Для виконання використовуйте засоби табличного процесора шляхом складання електронної таблиці                 


Файл з виконаним  завданням  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки за  адресою  sh52003@ukr.net

Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 



Критерії оцінювання



 Для перевірки теоретичного матеріалу перейдіть за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6123370       та  виконайте тест. 


21 квітня 2020 року

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація знань з теми "Табличний процесор"

Сьогодні нам потрібно згадати  все по темі "Табличний процесор". Для цього ви пройдете тренувальний тест, перейшовши за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3192127     Виконувати тест можна тільки 1 раз. Результати тестування я бачитиму, нічого надсилати мені непотрібно. На наступному уроці буде контрольне тестування. Повторіть, будь ласка, вивчений матеріал. Це параграфи 21 - 28 вашого підручника.  


  14 квітня 2020 року   

Тема уроку: Розв'язування компетентнісних задач засобами табличного процесора.

                
      Уявімо собі, що ми розвиваюча будівельна фірма і перед нами поставлено задачу зробити ремонт квартири. Нам необхідно обчислити вартість ремонту вашої квартири та обрати найкращий з варіантів.
       Для розрахунку найчастіше в житті зустрічаються не зовсім «зручні» числа. Тому ми використовуємо калькулятор або інші програми для швидкого обчислення. На сьогоднішньому уроці ми використаємо можливості табличного процесора Excel для оформлення та автоматизованого розрахунку вартості ремонту.
   
          Згадаємо, що ми вміємо робити в Excel:
  вводити, редагувати, форматувати дані ЕТ;
   форматувати ЕТ;
   визначати формат даних (числовий, текстовий, …);
  введення формул починається зі… (знака рівності);
  копіювати формули;
  використовувати вбудовані функції (…).

  Зараз ви приступаєте до роботи за комп’ютером. Побудуємо  алгоритм роботи:
1        Обрати дизайн
2       Відкрити заготовлений файл
3       Заповнити таблицю даними та внести необхідні формули: 
         периметр= 2*(довжина+ширина), 
         площа поверхні стін= периметр*висоту, 
         площа шпалер=ширина рулона *довжину рулона, 
         вартість=ціна 1 рулона*округлення до цілого, 
         загальна вартість=площа поверхні стін*ціну роботи.
         Задати правильний формат даних.
4       Скопіювати формули
5       Використовувати вбудовані формули:  ( для обчислення  загальної вартості ремонту та                   округлення до найбільшого цілого.)   Для округлення до найбільшого цілого використайте      вбудовану функцію  ОКРУГЛВВЕРХ(число;а), де число - це число, яке треба округлити, а -        кількість знаків після коми. В даному випадку а=0.
6        Оформити таблицю та форматувати клітинки
7        Вивести загальну суму.

Заповніть  таблицю за зразком. 


Файли з виконаним  завданням  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки на адресу sh52003@ukr.net

Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 


7 квітня 2020 року

Тема уроку: Практична робота "Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій"




 На допомогу при виконанні цієї роботи вам прийде  відео  Практична робота
Файли з виконаними  вправами  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки на адресу sh52003@ukr.net

Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 


                                           31 березня. 
Тема уроку :  " Правила запису функцій. Використання вбудованих функцій."
 Опрацьовуємо  § 26. 
  Переглядаємо відео   Обчислення в електронних таблицях
Для закріплення  попрацюйте  над   Інтерактивні вправи  :
Використання вбудованих функцій   https://learningapps.org/1758615
Обчислення за формулами в Excel    https://learningapps.org/3291580

Основні функції                        https://learningapps.org/4659533

Тест для самоперевірки 
Формули. Вбудовані функції  https://naurok.com.ua/test/start/25207



Вправи для самостійного виконання на комп'ютері:


Файли з виконаними  вправами  збережіть  та перешліть  до 18-00 для перевірки на адресу sh52003@ukr.net
Не забудьте вказати прізвище, ім'я та клас відправника. 



  Вівторок  17 березня
Опрацьовуємо параграф  §24-25
Для візуалізації  прочитаного  перегляньте відео:  

Інтерактивні вправи  :
Види діаграм   https://learningapps.org/3203785
                          https://learningapps.org/2168977

Тести для самоперевірки:
Діаграми у табличному процесорі                    https://naurok.com.ua/test/start/56996
Побудова діаграм в табличному процесорі      https://naurok.com.ua/test/start/23153


1 коментар: