Інформатика 8 клас


Підручник  з інформатики  для 8 класу.

___________________________________________________________________________

29 квітня       Тема : " Реалізація алгоритмів. Відображення                              базових  графічних  примітивів "
1.  Використовуючи матеріал попереднього уроку, створіть на формі малюнок із ліній: 
  • За основу візьміть програмний код до вправи "Малюнок із ліній";
  • На малюнку обов'язково повинна бути квітка;
2. Використовуючи пояснення  до вправи "Перетворення" розмістіть на формі трикутник зеленого кольору  та зірку  жовтого кольору.

3. Фото-копії виконаних завдань (форма і програмний код) надішліть учителю.
_________________________________________________________________________
26 квітня       Тема : "Графічне відображення даних мовою                                          програмування. Відображення базових                                               графічних  примітивів "
1. Перевірка домашнього завдання. Пройдіть тестування. Посилання на тест буде у Viber-чаті на початку уроку.
2..  Опрацюйте  презентацію   для вивчення  теми сьогоднішнього   уроку.
3..  Перегляньте  відео  для виконання вправи 2(сторінка  186 підручника). Зверніть      увагу на пояснення до команд програмного коду. За потреби зробіть   необхідні записи  у  зошиті.
4..  Розберіть та проаналізуйте виконання вправи 3 "Малюнок із ліній".  Відео  виконання цієї вправи допоможе вам у цьому.   Зверніть  увагу на пояснення  до команд програмного коду. За потреби зробіть   необхідні записи  у  зошиті.
5.  При підготовці до наступного уроку, прочитайте пункт 2 та 3  параграфа 27 (ст 183- 188). 
_________________________________________________________________________

22  квітня       Тема : "Графічне відображення даних мовою                                          програмування. Відображення рисунків                                      із  зовнішніх файлів "

1.  Опрацюйте  презентацію    для вивчення  теми сьогоднішнього   уроку.
2.  Виконайте вправу 1 (Озон) на сторінці 183. Чітко дотримуйтеся                        алгоритму виконання, описаного в даній вправі. Уважно прочитайте пояснення до         програмного коду. В разі відсутності відповідного зображення, використайте  будь-яке інше.
3.  Якщо у вас виникатимуть питання під час роботи, перегляньте відео. Автор відео надає пояснення до кожної команди програмного коду.     
4.  При підготовці до наступного уроку, прочитайте пункт 1  параграфа 27 (ст 181-             183). 
_________________________________________________________________________    
19  квітня       Тема : "Алгоритми з повторенням. Реалізація                              алгоритмів мовою програмування "

1. Перевірка домашнього завдання. Заповніть форму   та  надішліть її вчитею.
2. Виконання вправ.  Відкрийте   вправу з поясненням, проаналізуйте її  та виконайте  практичне  завдання. 
3. Копію програмного коду виконаних вправ надішліть учителю.
4.  Опрацюйте параграф  25, підготуйтеся до тестування "Алгоритми з повторенням"

____________________________________________________________________________

15 квітня       Тема : Алгоритми з повторенням. Цикл з                                      лічильником (FOR). 

Сьогодні ми з вами проведемо урок з використанням ZOOM.
Посилання на конференцію  буде у Viber- чаті.
Для тих, хто буде відсутній на уроці:   опрацювати презентацію до уроку та матеріал підручника  §25 с.172-174

__________________________________________________________________________

12 квітня       Тема : "Практична робота №12. Складання та                           виконання  алгоритмів з розгалуженням та                                       повторенням"

           Під час виконання практичних завдань пам'ятайте про правила безпечної      поведінки при роботі з комп'ютером.
         1.    Завдання практичної роботи ви  можете знайти тут
Практичну роботу виконуйте  під час уроку. 
         2.    Копію програмного коду та форми-результату надішліть для перевірки вчителю. Для пересилання цих даних відводиться  до 15 хв.   У кого немає змоги працювати на комп'ютері, надішліть програмний код, записаний у зошиті.

____________________________________________________________________
8   квітня       Тема: «Алгоритми з повтореннями.  Цикл з                                                   передумовою.»

1)  Перевірка домашнього завдання. Перегляньте  презентацію
    Пройти тест "Цикл з передумовою".
2) Для виконання наступних завдань перегляньте  вправа (зразок)
3) Виконати  вправи:
      а) знайти суму непарних натуральних чисел,  які небільші за 20;
      б) знайти добуток  парних натуральних чисел, які менші за 10. 
4) Копію програмного коду задачі б) надіслати вчителю.
5) Підготуватись до практичної роботи. 


___________________________________________________________________________________

5 квітня Тема: «Алгоритми з повтореннями»

1)     Перевірка вивченого на минулому уроці.  
        Дайте відповіді  на питання:  
         -  Чим відрізняються текстове поле від елементу управління  список ? 
         -   Як у середовищі Lazarus називають список? 
         -   Які особливі властивості має елемент список  ComboBox? 
2)   Пройдіть тест "Елемент управління список, що відкривається".
      Посилання на тест буде під час уроку.
      На проходження тесту виділено 15 хвилин.
3)   Опрацювати презентацію до уроку.
4)   Виконати  вправу "Урожай". Для цього використайте алгоритм виконання
5)  При підготовці до наступного уроку прочитайте § 25 с.170-172  вашого підручника.
                                                                                                                             
1 квітня Тема: «Елемент управління список, що                                                   відкривається»
1) Для закріплення вивченого на минулому уроці, виконайте тест.
2) Опрацюйте презентацію до уроку 2) Виконайте вправу 6 ( підручник с.166). Для цього використайте алгоритм виконання, та відео
3) При підготовці до наступного уроку прочитийте пункт 5 (Інформатика 8 клас ) , с.166-167.


___________________________________________________________________________________
29  березня.   Тема: Використання елементів управління                                                  прапорець або перемикач для                                                            реалізації  розгалуження в проєкті. 

 1. Повторення вивченого на попередньому уроці.
     Який оператор використовується для опису алгоритмічної структури                               розгалуження?  Скільки існує форм таких операторів?
     Скільки команд можна записати після службового слова then?
2.  Опрацюйте   презентацію    для вивчення  теми сьогоднішнього                уроку.
3.  Виконайте вправу 3 (Замовлення квітів) на сторінці 163. Чітко дотримуйтеся                 алгоритму виконання, описаного в даній вправі. Уважно прочитайте пояснення до         програмного коду.
4.  Якщо у вас виникатимуть питання під час роботи, перегляньте відео виконання             даної вправи. Автор відео надає пояснення до кожної команди програмного коду.     
5.  При підготовці до наступного уроку, прочитайте пункт 4  параграфа 24 (ст 161-             164).  Виконайте вправу 4. 
    
                                                                                                                                                                      
 
 21 січня.  Тема : Програмний проект і файли

  1. Перевірка  домашнього  завдання. Виконайте тестування
Тест можна проходити тільки один раз і тільки під час уроку.
На проходження тесту відводиться 15 хвилин.
При проходженні тесту чітко вказувати своє прізвище.
3. Домашнє завдання: (Інформатика 8 клас ) , § 16 с.113-119.

                                                                                                                                                                      
   
18 січня.  Тема : Основні компоненти  програми

1. Перевірка домашнього завдання: пройдіть тестування "Знайомство із середовищем програмування". Тест виконуєте тільки під час уроку. На виконання цієї роботи відводиться 15 хв. При виконанні тесту вказуйте своє прізвище та ім'я чітко.

2) Опрацювати презентацію до уроку. Презентація  містить напівпусті слайди. Використовуючи  підручник додайте інформацію, якої на вашу думку не вистачає на слайдах. Запишіть цю інформацію в зошит. 

3)Домашнє завдання: Підручник § 16 ст. 111-13


                                                                                                                                                                     





14 січня.  Тема : Знайомство із середовищем  програмування

1. Перевірка домашнього завдання: заповніть форму "Поняття про мови програмування". На виконання цієї роботи відводиться 15 хв.

2) Опрацювати презентацію до уроку.  звернути увагу на 11 слайд - елементи вікна Lazarus

3)Домашнє завдання: (Інформатика 8 клас ) , с.104-110.

                                                                                                               


 11  січня.   Тема :  Поняття мови програмування


1. Опрацюйте  параграф 15  підручника для 8 класу. Для виділення і запам'ятовування основного  перегляньте  презентацію.

2. Виконайте інтерактивні вправи для самоперевірки : 

      https://learningapps.org/2854185

     https://learningapps.org/12925251

3. Підготуйтеся  до тестування. ( параграф 15. сторінка 100 - 104)



                                                                                                                                                                      



12  листопада 

Тема :     Створення сайтів

  1.  Перегляньте  презентацію,   яка допоможе вам розібратись у структурі сайтів.
     Ви дізнаєтесь які бувають типи сайтів, основні етапи створення сайтів. 
  2.  Основні означення занотуйте у зошит.
  3. Параграф 29 підручника   "Інформатика 9 клас"   (сторінка 202) містить питання,          на які  ви повинні знати відповіді. 
      На наступному уроці буде тестування по даній темі.




9 листопада 

Тема:    Персональне навчальне середовище. Хмарні технології. 

1. Опрацюйте  параграф  27 підручника   "Інформатика 9 клас" . 

2. Для закріплення виконайте практичні завдання:  

  а) Створення документа на Google диску

  б)  Створення опитувальника

    

==================================================================                                                                                                    

5 листопада. 


Зразок виконаної роботи : 


Збережіть документ та відправте його учителю. 

sh52003@ukr.net 

                                 Практична робота   №4  

                              ( підвищена складність)



=================================================================


2  листопада.

Робота  з текстовими документами

1. Створення та форматування колонтитулів. 

     Перегляньте навчальне відео Колонтитули  та виконайте  наступне  завдання.

     В одному  текстовому  документі розмістіть  інформацію:

а)  Виберіть орієнтацію сторінки  АЛЬБОМНА;

б)  Вставте 4 картинки (скопіюйте з інтернету);

в)  Вставте у текст таблицю, розміщену нижче (збережіть відповідне форматування);


г)  Введіть номери сторінок у нижній колонтитул. (текстовий документ повинен містити неменше  5 сторінок );

д) У верхньому колонтитулі введіть своє прізвище та ім'я та дату створення  документа, а на сторінках з парними номерами додайте ще й клас, в якому винавчаєтесь.

Збережіть документ та відправте його учителю. 


2.  Створення гіперпосиланнь.

ГіперпосиланняГіперпосилання — це засіб для налагодження зв'язку між документами. Якщо у файл вставити гіперпосилання на інші файли, то можна мати доступ відразу до двох? чи багатьох файлів, не вставляючи їх один в один. Гіперпосилання — це виконаний іншим кольором об'єкт (підкреслений текст чи картинка), який містить адресу іншого файлу. Клацнувши раз на гіперпосиланні, можна відкрити потрібний файл.

 Додавання гіперпосилання на розташування в тому ж документі

До документа можна додати гіперпосилання, які даватимуть читачам миттєвий доступ до відомостей в іншій частині цього ж документа. Гіперпосиланням може бути як текст, так і графічний об’єкт. За допомогою гіперпосилань можна надавати читачам відомості, не повторюючи однакову інформацію на різних сторінках.

Щоб створити посилання для переходу до різних частин одного документа, необхідно позначити місце призначення та додати на нього посилання.

Позначення місця призначення

Позначте місце призначення гіперпосилання за допомогою закладки або стилю заголовка.

Вставлення закладки

  1. Виділіть текст або інший елемент, або клацніть область, куди потрібно вставити закладку.

       2. Натисніть кнопку Вставити > закладки

1.            3.   У полі ім'я закладки введіть ім'я. 



1.      4.   Натисніть кнопку Додати.

 

Застосування стилю заголовка

Заголовки автоматично позначаються як місце призначення. Все, що потрібно зробити – це застосувати один із вбудованих стилів заголовка.

  1. Виберіть текст, до якого потрібно застосувати стиль заголовка.
  2. Виберіть потрібний стиль на вкладці Основне.

 


Додавання посилання

Після позначення місця призначення можна додавати посилання.

  1. Виберіть текст або об’єкт, який буде використано як гіперпосилання.
  2. Клацніть правою кнопкою миші та виберіть пункт гіперпосилання   
  3. У розділі Зв’язати з виберіть пункт місцем у документі.
  4. Зі списку виберіть заголовок або закладку, на яку має вказувати посилання.


Практична робота  «Створення та використання гіперпосилання в текстовому документі»

  1. Створіть текстовий документ. Виконане завдання збережіть у файлі під ім’я вашого Прізвища та ім’я:

1.     2.    На першій сторінці створіть три фігури (блискавка, сонце та хмаринка) та розфарбуйте їх в відповідні кольори (помаранчевий, жовтий та блакитний).

2.      3.  На трьох наступних сторінках розмістить ці ж фігури в збільшеному вигляді (одна фігура на сторінку), розфарбуйте в ті ж кольори.

3.       4.  Додайте посилання до фігур з першої сторінки так, щоб натиснувши на фігуру відкрило сторінку з відповідною збільшеною фігурою.

4.     5.   Додайте посилання до фігури зображених на другій, третій та четвертій сторінках так, щоб при натисканні на фігуру, відбувався перехід на нову сторінку.

Збережіть документ та відправте його учителю. 

sh52003@ukr.net 























































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар